Informujemy, że od 14 września 2019r. zgodnie z wymogami Dyrektywy PSD2 zmieni się sposób logowania do bankowości elektronicznej, który lepiej zabezpieczy dostęp do Państwa środków. Konieczna będzie identyfikacja klienta za pomocą co najmniej dwóch niezależnych metod uwierzytelniania (silne uwierzytelnienie).
Silne uwierzytelnienie jest wymagane przy logowaniu do systemu bankowości internetowej.
◼ Autoryzacja – hasła SMS
Silne uwierzytelnienie Klienta będzie wymagane przy logowaniu do bankowości internetowej. Każdorazowo takie logowanie będzie dwuetapowe: wpisujemy login i hasło, w drugim etapie wpisujemy dodatkowe hasło z SMS. Okna logowania do systemu wyglądają:
◼Autoryzacja - hasła SMS
Do autoryzacji SMS wymagany jest dodatkowy kod uwierzytelnienia wówczas każdorazowo logowanie i każda operacja, która wymaga podania hasła SMS, poprzedzana jest kodem uwierzytelnienia. Kod uwierzytelnienia należy ustawić zgodnie z komunikatami wyświetlanymi przez system IB.
W trakcie logowania do serwisu Internet Banking, po wpisaniu identyfikatora i hasła, wyświetli się komunikat do podania hasła SMS:
◼ Po wpisaniu hasła i poprawnym zalogowaniu się do Internet Bankingu system wyświetli okno Ustawień - Kod uwierzytelnienia do haseł SMS. Kod powinien zawierać 4 cyfry, posłuży do logowania do systemu i autoryzacji transakcji - gdy operacja będzie wymagała podania hasła SMS, należy poprzedzić je kodem uwierzytelnienia. Ustawienia zatwierdzamy przyciskiem Zatwierdź. Podajemy otrzymane hasło SMS autoryzujące tą operację i wybieramy Podpisz
W momencie gdy kod uwierzytelnienia zostanie zdefiniowany, w oknie logowania do systemu po wpisaniu identyfikatora i hasła zostanie wyświetlone okno do wprowadzenia kodu uwierzytelnienia oraz hasła SMS:
Wprowadzenie kodu uwierzytelnienia do haseł SMS będzie wymagane w oknie autoryzacji operacji. Kod uwierzytelniania można zmienić w opcji Ustawienia – Bezpieczeństwo.
Oznacza to m.in. że brak aktualnego numeru telefonu uniemożliwi dostęp do bankowości elektronicznej w celu wykonania transakcji!
Drogi Kliencie, Pamiętaj!
ul. Wojska Polskiego 4,
82-440 Dzierzgoń
tel. +48 55 270 25 60
fax +48 55 276 21 95
e-mail: sekretariat@bsdzierzgon.pl
GODZINY OTWARCIA:
8:00 - 16:00