Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu

Menu

Odnośniki

Menu dodatkowe

Treść

zmiana sposobu logowania do bankowości elektronicznej

Informujemy, że od 14 września 2019r. zgodnie z wymogami Dyrektywy PSD2 zmieni się sposób logowania do bankowości elektronicznej, który lepiej zabezpieczy dostęp do Państwa środków. Konieczna będzie identyfikacja klienta za pomocą co najmniej dwóch niezależnych metod uwierzytelniania (silne uwierzytelnienie).

Silne uwierzytelnienie jest wymagane przy logowaniu do systemu bankowości internetowej.

◼ Autoryzacja – hasła SMS

 

Silne uwierzytelnienie Klienta  będzie wymagane przy logowaniu do bankowości internetowej. Każdorazowo takie logowanie będzie dwuetapowe: wpisujemy login i hasło, w drugim etapie wpisujemy dodatkowe hasło z SMS. Okna logowania do systemu wyglądają:

  • 1.1

Autoryzacja - hasła SMS

 
Do autoryzacji SMS wymagany jest dodatkowy kod uwierzytelnienia wówczas każdorazowo logowanie i każda operacja, która wymaga podania hasła SMS, poprzedzana jest kodem uwierzytelnienia. Kod uwierzytelnienia należy ustawić zgodnie z komunikatami wyświetlanymi przez system IB.
W trakcie logowania do serwisu Internet Banking, po wpisaniu identyfikatora i hasła, wyświetli się komunikat do podania hasła SMS:

  • 1.2

Po wpisaniu hasła i poprawnym zalogowaniu się do Internet Bankingu system wyświetli okno Ustawień - Kod uwierzytelnienia do haseł SMS. Kod powinien zawierać 4 cyfry, posłuży do logowania do systemu i autoryzacji transakcji - gdy operacja będzie wymagała podania hasła SMS, należy poprzedzić je kodem uwierzytelnienia. Ustawienia zatwierdzamy przyciskiem Zatwierdź. Podajemy otrzymane hasło SMS autoryzujące tą operację i wybieramy Podpisz

  • 1.3
  • 1.4

W momencie gdy kod uwierzytelnienia zostanie zdefiniowany, w oknie logowania do systemu po wpisaniu identyfikatora i hasła zostanie wyświetlone okno do wprowadzenia kodu uwierzytelnienia oraz hasła SMS:

 

 

  • 1.5

Wprowadzenie kodu uwierzytelnienia do haseł SMS będzie wymagane w oknie autoryzacji operacji. Kod uwierzytelniania można zmienić w opcji Ustawienia – Bezpieczeństwo.

 

Oznacza to m.in.  że brak aktualnego numeru telefonu uniemożliwi dostęp do bankowości elektronicznej w celu wykonania transakcji!

Drogi Kliencie, Pamiętaj!

 

  • Po zakończonej pracy należy pamiętać o wylogowaniu się z systemu. Służy do tego przycisk znajdujący się w prawym górnym rogu, po użyciu którego wyświetlana jest informacja: „Nastąpiło bezpieczne wylogowanie z systemu”. Przycisk OK umożliwia natychmiastowe przejście do strony głównej serwisu i pozwala na ponowne zalogowanie
  • Bank nie stosuje haseł jednorazowych w postaci kart zdrapek, ponieważ hasła jednorazowe nie spełniają warunków dyrektywy PSD2 (art. 32 i znowelizowanej ustawy o usługach płatniczych).
  • Od 14 września nie zalogujesz się do serwisu bankowości elektronicznej oraz nie zlecisz przelewu ani operacji wymagającej potwierdzenia, jeżeli numer telefonu
    w systemie Banku będzie nieaktualny. 
  • Odpowiedzialność konsumenta za nieautoryzowane transakcje obniży się z dzisiejszych 150 EUR do 50 EUR.
  • Obowiązuje również zmieniony okres rozpatrywania reklamacji transakcji płatniczych z 30 do 15 dni (w trudnych przypadkach maksymalnie 35 dni).

Newsletter

Newsletter

Chcesz zapisać się do naszego newslettera?

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach oraz innych produktach Banku wpisz poniżej swój adres e-mail:

Dane teleadresowe

Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu
ul. Wojska Polskiego 4,
82-440 Dzierzgoń,
tel. 55 270 25 60, fax. 55 276 21 95

e-mail: sekretariat@bsdzierzgon.pl

[obiekt mapy]

Stopka

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.